sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Kalsarit päähän ja menox

Nooh, ehkä oon lukenu muutaman päivälehden otsikon liikaa ja näppeänä lykkäsin itekki harhaanjohtavan otsikon. Kyseessä ei oo nimittäin ihan kalsarit vaan olo-/yöppärihousut.


Minä aattelin, että pitäs saaha uus pipo ja pähkäilin jotta mistäköhän tuon näppejäis. Pisti sitte muuan päivä vaatehuoneessa silimään isännän housut. 
No ei se ukko housuja tarvi, minä teen niistä itelle pipon.
Oli niin mahottoman passelin kokonen lahkeensuu ni enpä mä ihmeitä sitte tehny. Pätkäsin lahkeen poikki, vähän suoristin saumaa kun se lahehan levenee ylöspäin mentäessä ja sitte pyöristelin päitä. Ommella kurrautin kassaan, käänsin kaksinkerron ja löin pipon päähän. 
No eikö oo hyvä?! Tä?
No olihan niissä housuissa toinenni lahe ni näppäsin senni poikki. Nyt en kehannu ees saumoja suoristella vaan siistin vaan leikkauspään ja siinähän se oli, mun hieno uus tuubihuivi. 
No onpa nyt leuhka tepastella kylillä kalsarit päässä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti