maanantai 10. heinäkuuta 2017

Helmikudonnalla käsikoruja

Joitaki aikoja sitten istahettiin tyttären kans saman pöyvän ääreen vähän helmeilemään. Me oltiin käyty vähän shoppailemassa ja ostettiin tytölle kans helmikudonta vehkeet ja tehtiin yhessä sitten tytölle käsikoruja.


Mä oon tilannu joskus jostain oman Beadalonin helmikudontakehyksen ja likalle löydettiin Toys R Us lelukaupasta oma lasten versio. Parit käsikorut olen kokeillu tehä aikasemmin van niistä ei kuvia löydy. Muistaakseni Instaan oon toisesta kuvan näpänny.


Neito teki tämmösen ekana kokeilunaan. Siinähän se samalla sitte oppi letittämäänki kun piti nuo narut letille pistää. Illalla se sitte letitteliki mun hiuksia. Rentouttavaa :)

 Siinä taituri suunnitteleeki jo seuraavaa työtänsä.



Minä värkkäsin tytölle tommosen Hello Kitty virityksen. Kiinnitin korun päihin klipsut niin josko istuis käteen mukavasti. Mulla ei oikein passeleita osia ole muuta mitä laittaa niin, että näyttäis mukavalle eikä kötöstykselle niinku ekojen kans kävi. Niin, taitoja ei taida viimestelyvaiheeseen olla tarpeeksi, mutta ei puhuta siitä...

Bead loom haulla löytyy kaikenmoista kuukkelista, juutuupista ja Pinterestistä. Pilvin pimein ohjeita, vidoita ja malleja. Niitä vois hyödyntää myös ihan sukkapuikko hommiin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti